HRM Advies en Ondersteuning Afdeling Manager bij BZK/VRO, Monique Rientjes

We bevinden ons in een unieke positie: van het aantrekken van kandidaten in de moeilijke arbeidsmarkt tot het geven van advies aan de lijn op de taak zoals voorgesteld door de overheid om de vitaliteit en duurzaamheid van het personeel te handhaven, er zijn tal van uitdagingen voor de P & D Executive Board.

Het focussen van de HR-aanpak op de specifieke behoeften van BZK is een belangrijk probleem als hoofd van afdeling HRM Advies en Ondersteuning. Daarbij zijn de mensen betrokken bij het creëren van de taken voor de verschillende teams, en waar nodig worden de passende prioriteiten vastgesteld. Het leiden van een groep gepassioneerde HRM-professionals, de HRM-adviseur van de organisatoren en de HRM-ondersteuningsdirecteur dragen hieraan bij.

Het HRM Advies en Ondersteuning gedeelte is effectief voor bijna alle BZK en VRO. Een enkel contactpunt wordt door het kantoor als de front business, van de administratie P&amp, O tot de organisatorische componenten. Het kantoor werkt in teams, waarbij elke groep verantwoordelijk is voor een bepaalde klantcategorie. Zo bieden we specifieke begeleiding en ondersteuning.

Monique Rientjes:” In de interviews die ik regelmatig doe voor de werving van nieuwe kennissen, onderstreep ik vaak waarom ik na acht jaar nog steeds graag elke dag ga werken. Het is de voortdurende leerervaring binnen BZK die me blijft boeien. Dus kijk ik uit naar het bereiken van dit doel met vreugde en trots.

Monique werkt sinds 2019 als Team Manager HRM bij het ministerie van BZK met meer dan 15 jaar ruime ervaring in het P&amp, D gebied. Daarvoor werkte ze als top HRM consultant bij dezelfde afdeling. Monique behaalde haar bachelor in HRM aan de Haagse Hogeschool.

Mellanie Linde, directeur Personeel en Organisatie, zelfs Cluster Director People and Resources:” Monique is een man-georiënteerde en resultaatgerichte specialist die de afgelopen jaren haar hielen heeft verdiend binnen het management van P&amp, O. Met haar bezoek hebben we de loop van de divisie verzekerd, terwijl we investeren in nieuwe contacten, het ontwikkelen van de Personeelsstrategie en innovatie. Ik kijk ernaar uit om op te werken.”

Dit bezoek aan een ABD-prestatie werd verricht volgens de algemene procedure voor capaciteiten binnen de Algemene Administratieve Dienst. DGABD heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties geraadpleegd tijdens het aanwervingsproces voor deze functie. Zoals gebruikelijk is de positie uitgebreid aangekondigd, zodat iedereen kan gebruiken.

Plaats een reactie